7 Haziran 2011 Salı

Nasıl mentalist olunur?

Mentalist olmak; dikkatli ve özenli kendi kontrolünüzde olan bir süreç gerektirir. Öncelikle sahne sanatlarının birçoğuyla ilgilenmeniz size insanların güvenmesi ve saygı duyması konusunda bir avantaj sağlar. Aynı şekilde kişisel gelişiminiz konusunda sürekli bilgi sahibi olmanız gerekir. Her konuda okuyacağınız kitaplar, izleyeceğiniz sahne gösterileri, filmler sizin hayal dünyanızda olayları farklı ve daha geniş bir şekilde düşünmenizi sağlar.
Özellikle kişisel gelişim kitaplarının çok faydası olur ama bir kitabı okuduğunuzda şunu asla aklınızdan çıkarmayın; bir kitapta yazan herşey % 100 doğru olmayabilir ya da size uygun olmayabilir. Kitaplar yazarın o güne kadarki kendi deneyimlerini yansıtır ama siz dünya da herkesten farklısınız. Yani kimse sizle aynı anda doğmadı, aynı okullara gitmedi, aynı şeyleri yıllar boyunca yapmadı. Yani siz herkesten farklısınız. Bu nedenle herkes için ayrı bir yöntem ya da yol olabilir.
İyi bir mentalist olabilmek için öncelikle başlangıcı illüzyon sanatıyla yapmalısınız. Çünkü ileride birçok illüzyon tekniğinden de faydalanmanız gerekecektir. Enis Talas/Mentalist
Facebook

4 yorum:

  1. Merhaba! Dün Keith Barry i izledim yaptıkları harika. Ben Mentalist lerin gerçekten başkalarının zihinlerini okuduğunu ve karşısındakinin KARARSIZ anında ona fikrini yaptırabildiğini gördüm... Keşke bunları bende yapabilsem.. cenkdemirci_88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Ya Walla bende Arkadaşları Eğlendirmek İçin Ufak tefek bişeyler öğrenmek istiyom yardım edebilecek warmı ?

    YanıtlaSil
  3. Çok fazla The Mentalist izlemiş arkadaş.Mentalist'im falan diye takılıyo ama hiç :D

    YanıtlaSil
  4. Okudum mentalist oldum beyler okumayin

    YanıtlaSil