26 Ağustos 2009 Çarşamba

Bitmeyen Şarkı

Tatli Melek,
Güzel çiçek,
Seni gördüm
Rüyamda hep...

Yanimda olsan,
Kalbimi görsen,
Hep orda kalsan,
İsteğim bu tek.

Bir anda girdin,hayatıma sen,
Her adımımda oldun artık sen..

Sen sen bilirsin.
Herşeyi sen bilirsin.
Gözlerin gözüme değsin.
Başka birşey istemem ben bundan..

Sen sen bilirsin
Birtek sen sen bilirsin.
Ellerin elime değsin...
Başka birşey istemem ben..

Kimse anlamaz
Söylesem bile
Aşkım kalbimden çıkıp
Geliyor dile.

Bitmeyen Şarkı
Dudaklarımda
Aşkımı sundum
Ben yana yana

Bir anda girdin,hayatıma sen,
Her adımımda oldun artık sen..

Sen sen bilirsin.
Herşeyi sen bilirsin.
Gözlerin gözüme değsin.
Başka birşey istemem ben bundan..

Sen sen bilirsin
Birtek sen sen bilirsin.
Ellerin elime değsin...
Başka birşey istemem ben..
Enis Talas
Facebook